پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال نو

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال نو

چهارشنبه, ۲۹ اسفند, ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی، ریاست محترم دانشگاه در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی دانشگاهیان تبریک گفته‌اند.

متن پیام به این شرح است:

 

باسمه تعالی

هم‌آوایی زیبای بهار طبیعت با ایام فرخنده و باسعادت ماه پرفضیلت رجب‌المرجب که هر دو از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی و نشانه‌ای از قدرت لایزال الهی است را به ملت شریف ایران، خاصه جامعه دانشگاهیان عزیز تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

تقارنی خجسته از ایام‌البیض متبرک شیعیان با فرهنگ غنی ایرانیان که انسان‌ها را به گره‌گشایی و هم‌گرایی فرا می‌خواند و پیام مشترک آن،  نوشدن و بازآفرینی برای طبیعت و انسان است و همیشه نویدبخش افکار و تصمیم‌های تازه برای آینده است. آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.

پیشبرد اهداف و برنامه‌‌های دانشگاه در سال ۱۳۹۷با تلاش و همت مسئولین اجرایی دانشگاه در زمینه اعتلای دانشگاه معارف اسلامی، به‌رغم همه مشکلات و محدودیت­‌ها بر هیچ ناظر منصفی پوشیده نیست.

لازم است در آستانه سال جدید، از همراهی‌ها و پشتیبانی‌های خوب و دلگرم کننده همکاران تلاشگر اعم از اعضای محترم هیئت علمی، اساتید معزز، مدیران و کارکنان گرامی در همه حوزه‌ها و دانشجویان عزیز و خانواده­‌های محترم آنان که دل در گرو پیشرفت این دانشگاه داشته و دارند، سپاسگزاری ویژه نمایم و از آستان حضرت باریتعالی مزید توفیقات سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی برایشان، خواستارم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و حلول سال نو، آرزومندم سال جدید به حول قوه الهی سال ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(روحی‌له‌الفداء) باشد و در این سال سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌العالی)، توفیقات روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و احسن‌الحال برای همه‌گان، ازدرگاه خداوند متعال و سبحان مسألت دارم.

روح‌الله شاکری

رئیس دانشگاه

منبع خبر: روابط عمومی