اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی اختصاصی دکتری دانشگاه معارف اسلامی سال ۱۴۰۰

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی اختصاصی دکتری دانشگاه معارف اسلامی سال ۱۴۰۰

سه شنبه, ۲۸ دی, ۱۴۰۰

ضمن عرض تبریک به پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۴۰۰ رشته های مدرسی معارف اسلامی دانشگاه معارف اسلامی، بدین‌وسیله اسامی قبول‌شدگان نهایی به‌ترتیب رشته و نام‌خانوادگی اعلام می‌گردد.
پذیرفته‌شدگان نهایی می‌بایست پس از آماده کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ بهمن ۱۴۰۰ به سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان) مراجعه و مدارک لازم را مطابق با فایل راهنما، بارگذاری و اطلاعات مورد نظر را تکمیل نمایند. بدیهی است عدم بارگذاری مدارک در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان)، در تاریخ مقرر، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی گردیده و فرد بعدی جایگزین خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این زمینه پذیرفته نخواهد بود.
لطفاً از مراجعه حضوری به دانشگاه اکیداً خودداری نمایید؛ در صورت هر گونه سؤال در زمینه ثبت‌نام با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۰۱ ـ ۰۲۵ یا ۳۲۱۱۰۲۲۴ ـ ۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.
ـ لازم به ذکر است ثبت‌نام در این مرحله به صورت مشروط بوده و ثبت‌نام نهایی منوط به اعلام نظر گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و احراز سایر شرایط می‌باشد.

 

*. مدارک لازم برای ثبت‌نام ورودی‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰
۱. تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد یا سطح سه حوزه علمیه و یا خبرگان بدون مدرک (مرتبه مربی).

تبصره: افرادی که مدرک کارشناسی‌ارشدشان غیر از مدرسی معارف اسلامی است، ملزم به ارائه تصویر مدرک اتمام کفایتین (پایه ده کتبی) نیز می‌باشند.

۲. تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی یا سطح دو حوزه علمیه.
۳. عکس (۴*۳) (رنگی، جدید با زمینه سفید).
۴. تصویر تمام صفحات شناسنامه (وجود صفحه توضیحات الزامی است).
۵. تصویر کارت ملی (پشت و رو).
۶. تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید (مخصوص برادران).
۷. تصویر تعهد محضری مبنی بر تدریس در گروه معارف اسلامی به میزان دو برابر زمان تحصیل.

این تعهدنامه از هر دفترخانه‌ رسمی (قم و شهرستان) قابل قبول است؛ دریافت تعهدنامه (PDF / Word)

۸. داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مربیان پذیرفته شده‌اند، ثبت‌نام و تحصیل‌شان تنها با موافقت دانشگاه مربوطه امکان‌پذیر می‌باشد و تابع قوانین جاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و منوط به انعقاد قرارداد جهت پرداخت هزینه تحصیلی خواهد بود؛ در صورتیکه موارد ذکر شده محقق نشود، از ثبت‌نام و تحصیل‌شان ممانعت به عمل خواهد آمد. دریافت فرم مربوط به پذیرفته‌شدگان با سهمیه مربی (PDF)

تذکر ۱: شهریه پرداختی برای پذیرفته‌شدگان با سهمیه مربی مطابق با شهریه نوبت دوم و برای ورودی‌های بهمن ۱۴۰۰ علی‌الحساب برابر با ۱.۰۵۳.۹۳۴.۱۲۴ (یک میلیارد و پنجاه و سه میلیون و نهصد و سی و چهار هزار و صد و بیست و چهار) ریال می‌باشد؛ این شهریه در مدت هشت ترم از دانشجو اخذ می‌گردد (هر نیمسال، یک هشتم مبلغ کل) می‌باشد؛ که این شهریه یا توسط دانشگاه و در صورت عدم قبول پرداخت شهریه توسط دانشگاه، می‌بایست توسط خود مربی پرداخت شود.
تذکر ۲: مربیانی که با سهمیه آزاد قبول شده‌اند، ثبت‌نام و ادامه تحصیل‌شان تنها با ارائه نامه موافقت دانشگاه خود، امکان‌پذیر خواهد بود، در غیر اینصورت از ثبت‌نام و تحصیل‌شان ممانعت به عمل خواهد آمد. دریافت فرم مربوط به پذیرفته‌شدگان مربی با سهمیه آزاد (PDF)

۹. (مربوط به پذیرفته‌شدگان با سهمیه مربی) واریز شهریه ترم اول به مبلغ ۱۳۱.۷۴۱.۷۶۵ (صد و سی و یک میلیون و هفتصد و چهل و یک هزار و هفتصد و شصت و پنج) ریال به حساب دانشگاه معارف اسلامی و بارگذاری رسید پرداخت؛ قابل پرداخت از طریق سامانه یکپارچه پرداخت وجوه خدمات سایت دانشگاه معارف اسلامی.
۱۰. تصویر آخرین حکم کارگزینی (مخصوص اعضای هیأت علمی که می‌بایست رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی باشند).
۱۱. تصویر گواهی مدارک مربوط به استفاده از سهمیه‌ها (هیأت علمی، ایثارگران، رزمندگان، بورس و…)؛ این بند، مختص افرادی است که از سهمیه‌ها استفاده کرده‌اند.
۱۲. تصویر فرم تعهد گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها. دریافت فرم تعهد گزینش نهاد (PDF)
۱۳. تصویر فرم تعهد، مخصوص داوطلبانی که از مقطع کارشناسی‌ارشد فارغ‌التحصیل شده‌اند ولی اصل مدرک تحصیلی‌شان هنوز آماده نیست. دریافت فرم تعهد تحویل اصل مدرک (PDF)
۱۴. پذیرفته‌شدگانی که سن آنها بیش از ۴۰ سال است، می‌بایست تصویر مجوز تدریس ۳ ساله از معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی به همراه تصویر گواهی تدریس در دو ترم گذشته در گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها را بارگذاری نمایند.

توجه: فرم‌های موجود در مدارک را پس از پرینت و تکمیل، اسکن (با رزولوشن DPI 150) و سپس بارگذاری نمایید.

 

*. مدارکی که پذیرفته‌شدگان نهایی می‌بایست به صورت حضوری و پس از بارگذاری مدارک در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان) و حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ به کارشناس آموزش دکتری دانشگاه (جناب آقای مهربخش/طبقه اول اتاق ۱۰۱) تحویل دهند:
الف) اصل مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد یا سطح سه حوزه علمیه و یا خبرگان بدون مدرک (مرتبه مربی).

تبصره: افرادی که مدرک کارشناسی‌ارشدشان غیر از مدرسی معارف اسلامی است، ملزم به ارائه اصل تصویر مدرک اتمام کفایتین (پایه ده کتبی) نیز می‌باشند.

ب) اصل تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی یا سطح دو حوزه علمیه.
ج) تعهدنامه محضری.
د) یک قطعه عکس ۴*۳ و چهارقطعه عکس ۳*۲ (جدید، رنگی، با زمینه سفید و پشت‌نویسی شده)
ﻫ) تحویل یک فقره چک در وجه دانشگاه معارف اسلامی یا سفته، جهت تضمین تعهدات (پنجاه میلیون ریال، بدون تاریخ)؛ چک تضمین یا سفته، پس از فارغ‌التحصیلی، به دانشجو برگردانده می‌شود. (صاحب چک، فردی به غیر از خود دانشجو نیز می‌تواند باشد.)
و) نامه تأییدیه موافقت دانشگاه با ادامه تحصیل داوطلب (مخصوص پذیرفته‌شدگانی که هیئت علمی هستند).

 

تذکرات مهم
۱. در هر زمان مشخص شود داوطلب پذیرفته‌شده حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط عمومی و اختصاصی نمی‏‌باشد، در هر مرحله (ثبت‌نام، شرکت در آزمون، پذیرش، حین تحصیل در دانشگاه و…) از ادامه کار محروم خواهد شد و هیچ اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.
۲. تمام مدارک تحصیلی ارائه شده توسط پذیرفته‌شدگان می‌بایست مورد تأیید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی و یا مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باشد.‌
۳. پذیرفته شدگان، ورودی نیمسال دوم ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰ (بهمن ۱۴۰۰) می‌باشند.
۴. شروع ترم آموزشی دانشجویان جدیدالورود دکتری، چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ می‌باشد و عدم حضور دانشجو در کلاس، غیبت محاسبه خواهد شد.
۵. پذیرفته‌شدگان می‌بایست سطح سه یا کارشناسی‌ارشد خود را حداکثر تا تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ به اتمام رسانده باشند؛ در غیر اینصورت قبولی‌شان کأن لم یکن تلقی می‌گردد و هیچ اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.
۶. پذیرفته‌شدگانی که مدرک سطح سه یا کارشناسی‌ارشد خود را تا تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ تکمیل نکرده‌اند یا قصد انصراف دارند، با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۰۱ ـ ۰۲۵ تماس حاصل نمایند و موضوع را به جناب آقای مهربخش اطلاع دهند تا افراد ذخیره، جایگزین گردند؛ لازم به ذکر است عدم بارگذاری مدارک ثبت‌نام در تاریخ مقرر نیز به منزله انصراف بوده و هیچ اعتراضی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.
۷. در صورتیکه مدرک سطح سه یا کارشناسی‌ارشد فرد پذیرفته شده، تا تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ تکمیل نشود و برای ثبت‌نام اقدام کند، مطابق با قوانین وزارت علوم با او برخورد خواهد شد (اخراج، جریمه و…).
۸. چنانچه هنگام ثبت‌نام، یکی از مدارک یاد شده ناقص باشد، ثبت‌نام فرد ملغی شده و و فرد واجد شرایط دیگری جایگزین می‌گردد و هیچگونه اعتراضی وارد نخواهد بود.
۹. پذیرفته‌شدگان محترم، در صورت هرگونه سؤال یا ابهام می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۰۱ ـ ۰۲۵ جناب آقای مهربخش، تماس حاصل فرمایند.

 

 

مشاهده اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی اختصاصی دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی

 

سامانه ثبت نام غیرحضوری (گلستان)

منبع خبر: معاونت آموزشی