نشست ریاست دانشگاه با معاونین و مدیران (آموزشی، پژوهشی و ستادی)

نشست ریاست دانشگاه با معاونین و مدیران (آموزشی، پژوهشی و ستادی)

چهارشنبه, ۵ بهمن, ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی، نشست مشترک ریاست دانشگاه حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شاکری با معاونین و مدیران (آموزشی، پژوهشی و ستادی) دانشگاه، در روز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه در محل سالن امام رضا علیه‌السلام برگزار گردید.
ریاست دانشگاه در ابتدای سخنان خود با اعلام خبر «ابلاغ تبدیل دانشگاه معارف اسلامی به دانشگاه تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط ریاست محترم جمهوری (رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی) به دستگاه‌های مربوطه»، به بیان نکاتی پیرامون این مصوبه و ضرورت فعالیت‌ها و تحولات دانشگاه در جهت تحقق این دستاورد راهبردی بیان داشتند.
دکتر شاکری در سخنان خود با اشاره به سختی‌ها و زحمات چند ساله مجموعه دانشگاه در راستای تصویب این اساسنامه، شرایط به وجود آمده را بهترین دوران دانشگاه معارف اسلامی خواندند و خواستار کمک تمامی واحدها در جهت ریل‌گذاری جدید و هدفمند برای نیل به اهداف اصلی این دانشگاه و شکل‌گیری یک دانشگاه تراز شدند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شاکری با توجه به شرایط ذکر شده، ایجاد نگاهی تحولی در کالبد دانشگاه را ضروری دانستند و در این راستا به بیان نکاتی کلیدی در خصوص هریک از واحدهای مجموعه پرداختند.
در پایان این جلسه، تعدادی از معاونین و مدیران، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه در اساسنامه دانشگاه، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در این خصوص پرداختند.

منبع خبر: روابط عمومی