نشست صمیمانه ریاست محترم دانشگاه با دانشجویان خواهر

نشست صمیمانه ریاست محترم دانشگاه با دانشجویان خواهر

چهارشنبه, ۲۳ تیر, ۱۴۰۰

نشست صمیمانه ریاست محترم دانشگاه با دانشجویان خواهر، جهت طرح مسائل و دغدغه‌های دانشجویان در روز دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ به‌صورت حضوری و مجازی در سالن امام رضا علیه السلام دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه ریاست محترم دانشگاه ضمن تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا علیهم‌السلام و اشاره به این مطلب که در این نشست صمیمی دانشجویان می توانند مسائل خود را در میان بگذارند، به شنیدن نکات مورد نظر دانشجویان پرداختند.
در این جلسه خانم‌ها سعیدمحمدی، نعمتی، کرنوکر، آل خمیس، صالحی، احمدی، موقری، آلبوغبیش و ستاوی به صورت حضوری و تعدادی از خانم‌ها از طریق مجازی به بیان نکات مورد نظر خود پرداختند. اهم مطالبی که دانشجویان در این جلسه بیان کردند عبارتست از: ضرورت برگزاری دوره های آموزش مقاله نویسی و مهارت نگارش پایان نامه، برگزاری المپیاد علمی با سایر دانشگاه‌ها، فعال کردن انجمن دانش آموخته گان، رسیدگی به آموزش مجازی به ویژه نحوه ارزشیابی برخی از اساتید، همکاری دانشگاه با موسسات در جهت بهره مندی دانشجویان از منابع غنی کتابخانه ای در استان قم، برگزاری دوره هایی برای ارتقا دانش متن خوانی عربی، شبهه شناسی و تقویت قدرت تحلیل گری سیاسی، درخواست تعامل بیشتر اساتید راهنما با دانشجویان، لزوم پیگیری مسئله تحول آموزشی که مدنظر مقام معظم رهبری است و در نظر گرفتن نقش اثر گذار برای دانشجویان در برنامه های تحولی دانشگاه، ضرورت مشارکت دادن دانشجویان در رویدادهای علمی، نیاز به بازگشایی خوابگاه جهت استقرار دانشجویانی که در شهرستان‌ها هستند و از امکانات کتابخانه ای برخوردار نیستند.
آقای دکتر شاکری، ریاست دانشگاه معارف پس از شنیدن دغدغه های دانشجویان، به آنان پاسخ دادند و فرمودند با جدیت و متناسب با ظرفیت های دانشگاه پیگیر مسئله تحول خواهی به عنوان اولویت دانشگاه هستند. در انتها دانشجویان از اساتیدی که حمایت کننده دانشجویان هستند و در شرایط کرونایی ملاحظه محدودیت های موجود را داشتند، تشکر نمودند.

منبع خبر: مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی