انتصابات جدید در دانشگاه معارف اسلامی

انتصابات جدید در دانشگاه معارف اسلامی

سه شنبه, ۳۰ مهر, ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی، ریاست محترم دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شاکری، طی احکامی، جناب آقای دکتر میرمحمدی را به سمت سرپرستی معاونت آموزش، جناب آقای مهندس عاشوری را به سمت سرپرست مدیریت آموزش، و جناب آقای دکتر گرامی را به سمت مشاور عالی رئیس دانشگاه منصوب نمودند.

در جلسه‌‎ای که در تاریخ ۲۹ مهرماه در سالن امام رضا(ع) دانشگاه، به همین منظور برگزار گردید، ریاست محترم دانشگاه ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین و ایام سوگواری ماه صفر، با اشاره به تحولات اخیر کشور عراق و آشوب‌های هدفدار دشمنان تشیع، نمایش خیره‌کننده و تأثرگذار راهپیمایی شیعیان در اربعین حسینی را پاسخ مناسبی به این تحرکات خواندند و راه نجات امت اسلامی را اتصال به این حرکت الهی دانستند.

دکتر شاکری در ادامه ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای دکتر گرامی ( معاون سابق آموزشی ) رضایت کامل خود از این مجموعه را بیان داشتند و تغییر را لازمه پیشرفت در هر مجموعه‌ کامل خواندند.

ایشان با اشاره به استعفای دکتر گرامی در سال‌ گذشته و قبول زحمت مضاعف از طرف ایشان در این مدت، کارهای بزرگ انجام‌شده در دوره معاونت ایشان را ( از جمله سامان دادن به بحث رشته‌ها، تعیین وضعیت در سرفصل‌ها، کسب رتبه اول در سال ۹۷ در تعداد ورودی دانشجویان به مقطع دکتری در کشور، افزایش تعداد اعضای هیئت علمی جذب‌شده و .. ) برشمرده و اعلام نمودند که انشالله از تجربیات ارزنده ایشان در سمت مشاور عالی رئیس بهره خواهیم برد.

ریاست دانشگاه از افزایش حس مسئولیت‌پذیری و از بین بردن کمبودها و مشکلات ، به عنوان اصلی‌ترین فعالیت در بین مدیران نام بردند.

ایشان در بخش پایان‌نامه‌ها خواستار توجه بیشتری شدند. ایشان ضمن اشاره به گلایه مقام معظم رهبری نسبت به بی‌ارزش بودن پایان ‌نامه‌ها در دانشگاه‌ها، از مسئولین دانشگاه با توجه به ظرفیت علمی بالای دانشگاه، تقاضای نگاه ویژه و تحرک جدی‌تر در این امور نمودند.

ریاست محترم دانشگاه در ادامه بیانات خود، به شورای تحصیلات تکمیلی اشاره داشته و اعلام نمودند که این شوراهای متعدد بهتر است تجمیع شوند.

ایشان مدیران گروه‌ها را به تلاش بیشتر دعوت نمودند و خواستار حضور حداکثری و ارتقاء علمی در این عزیزان شدند.

ایشان از اساتید مدعو، همراهی با خط مشی دانشگاه را خواستار و لحاظ این نکته را در جذب این اساتید مهم شمردند.

دکتر شاکری تربیت دانشجویان را به نحوی خواندند که هم مطابق الگوهای وزارت علوم و هم در راستای اهداف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها باشند.

در ادامه این جلسه، جناب آقای دکتر گرامی ضمن تسلیت به مناسب ایام سوگواری ماه صفر، از ریاست و مجموعه مدیران دانشگاه تشکر نموده و با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در مدت معاونت خود، مشکلات موجود در این مسیر را علت عدم پیشرفت در برخی امور دانستند و آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای معاون و مدیر جدید آموزشی در این مسیر نمودند.

ایشان در پایان صحبت‌های خود از همکاران خود در معاونت آموزشی، مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی به جهت زحمات چندساله در مدت تصدی این پست، تشکر و قدردانی کردند.

در این جلسه، جناب آقای دکتر میرمحمدی ( مدیر سابق آموزشی و سرپرست کنونی معاونت آموشی ) نیز ضمن تسلیت به مناسب ایام سوگواری ماه صفر، از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رکن‌الدینی و جناب آقای دکتر گرامی (معاونین سابق آموزشی) تشکر ویژه نموده و این مسئولیت‌ها را نیازمند همکاری گروهی و همچنین فراهم شدن زیرساخت‌ها و گذر زمان دانستند.

ایشان افزایش تعداد اعضای هیئت علمی و نظارت بیشتر و در راستای رسالت دانشگاه بر اساتید را از نخستین اهداف و اقدامات خود خواندند و ضمن اشاره به وجود خلأهایی در بخش تحصیلات تکمیلی، ابراز امیدواری کردند که با علت‌یابی این معضل، اقدام به رفع این موارد بنمایند.

دکتر میرمحمدی در پایان ضمن تشکر از ریاست دانشگاه به جهت اعتماد به خود و تشکر از جناب آقای مهندس عاشوری به جهت قبول زحمت مدیریت آموزشی، ابراز امیدواری نمودند تا با همکاری مجموعه آموزشی دانشگاه، اقدامات تأسیسی و توسعه‌ای مدنظر خود را انجام دهند.

جناب آقای مهندس عاشوری در ادامه این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر و تشکر از ریاست دانشگاه، دکتر گرامی و دکتر میرمحمدی، دکتر گرامی را فردی صادق و منصف خواندند و برای ایشان آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی نمودند.

ایشان همچنین ابراز امیدواری کردند که مجموعه جدید بتواند منشأ اثری مفید در ادامه روند نیل به اهداف دانشگاه باشند.

جناب آقای دکتر گرامی از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ در سمت معاون آموزشی و جناب آقای دکتر میرمحمدی از تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۷ در سمت مدیر آموزشی مشغول به خدمت بوده‌اند.

روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی، از طرف کلیه پرسنل این دانشگاه، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی این عزیزان، از خداوند منان، برای ایشان دوام توفیقات روزافزون را خواستار است.

منبع خبر: روابط عمومی