انتصاب رئیس دانشگاه معارف اسلامی با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

انتصاب رئیس دانشگاه معارف اسلامی با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

دوشنبه, ۲۳ بهمن, ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شاکری، طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به ریاست دانشگاه معارف اسلامی منصوب شدند.
دکتر محمدعلی زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری) در این حکم که در تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ صادر گردیده‌، آورده است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در عرصه آموزشی، پژوهشی و اجرایی در دانشگاه‌ها، به موجب این حکم به عنوان رئیس دانشگاه معارف اسلامی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با اهتمام به اساسنامه دانشگاه و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی در جهت تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف و لزوم تقویت و تعمیق فعالیت‌های دانشگاه معارف اسلامی در تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب و تولید دانش تمدنی به ویژه علوم انسانی با رویکرد اسلامی و با بهره‌مندی از توانمندی‌های اساتید و محققان حوزه و دانشگاه‌ قدم‌های موثرتری برداشته شود.
توفیق روزافزون جنابعالی را در راه تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف بلند دانشگاه معارف اسلامی، از خداوند متعال خواستارم.
روابط عمومی دانشگاه، از طرف جامعه دانشگاه معارف اسلامی، این انتصاب شایسته را خدمت حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شاکری تبریک گفته و سلامتی و توفیقات روز افزون ایشان را از خدای منان مسئلت می‌نماید.

منبع خبر: روابط عمومی