برگزاری اردوی یکروزه بازدید از مجلس شورای اسلامی

برگزاری اردوی یکروزه بازدید از مجلس شورای اسلامی

دوشنبه, ۱۵ اسفند, ۱۴۰۱

با هماهنگی مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی و با همکاری انجمن‌های اخلاق اسلامی و انقلاب اسلامی، اردوی یکروزه بازدید از مجلس شورای اسلامی، موزه مجلس، موزه عبرت ایران و حرم مطهر امام راحل(ره) در روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه برگزار گردید.
در این اردوی یک روزه تعدادی از دانشجویان برادر و خواهر از ساختمان مجلس شورای اسلامی بازدید و وارد صحن علنی مجلس شدند. پس از نظاره و استماع بخشی از مذاکرات نمایندگان محترم در جلسه علنی، چند تن از نمایندگان در میان دانشجویان حاضر شده و به صورت چهره‌به‌چهره با آنان دیدار و گفتگو نمودند. هیئت رئیسه مجلس نیز ضمن اعلام حضور اساتید، همکاران و دانشجویان دانشگاه معارف اسلامی، مقدم آنان را گرامی داشتند.
بعد از حضور در صحن علنی، جلسه پرسش و پاسخی با حضور دو تن از نمایندگان محترم، جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد باقری نماینده مردم شریف بناب و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی و جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدحسین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات برگزار شد.
دانشجویان محترم پس از اقامه نماز و سرو غذا، جلسه‌ای با جناب آقای دکتر بابک نگهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در ساختمان مجلس مشروطه داشتند و با توضیحات ایشان، با ظرفیت‌ها و اولویت‌های آن مرکز بیشتر آشنا شدند. همچنین از موزه مجلس بازدید نموده و پس از این بازدید به موزه عبرت ایران رفته و با روایتگری جناب آقای باروتی که خود از زندانی‌های ساواک بوده از آنجا دیدن کردند.
حسن ختام اردو نیز زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه بود که همگی ضمن تشرف به آن مکان مقدس، با آرمان های امام راحل تجدید عهد و میثاق نمودند.

منبع خبر: مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی