برگزاری نشست علمی معرفی کتاب «تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی»

برگزاری نشست علمی معرفی کتاب «تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی»

شنبه, ۲۳ مهر, ۱۴۰۱

جلسه معرفی کتاب «تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی» ـ که در راستای هدفمند‌سازی متون درسی معارف اسلامی در دانشگاه‌ها سامان یافته ـ به همت انجمن علمی دانشجویی تاریخ و تمدن اسلامی در روز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱برگزار می‌گردد.
از جمله اهداف پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی تدوین کتاب‌های درسی در حوزه تاریخ و تمدن اسلامی می‌باشد که در این راستا، تبیین تحلیلی و گزارشی مهم‌ترین دستاوردهای فرهنگی و تمدنی اسلام مورد اهتمام قرار گرفته و بر این اساس انتشار کتابی با عنوان «تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی» ضرورت یافت.
در این نشست، دکتر محمد مصطفی اسعدی (استادیار گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی ایران) نویسنده کتاب به تبیین ساختاری و محتوایی کتاب می‌پردازد و حسن فاطمی‌راد به عنوان دبیر جلسه حضور دارد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسه می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ به سالن امام رضا(ع) دانشگاه معارف اسلامی مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، به دانشجویان محترمی که در این نشست حضور می‌یابند از سوی معاونت فرهنگی ـ دانشجویی «گواهینامه حضور در نشست علمی» اعطا می‌گردد.
بررسیدن کتاب‌هایی که تازه‌به‌تازه در راستای تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی سامان داده می‌شوند و طبع را به زیور خویش می‌آرایند، ضروری است. زین‌رو انجمن علمی دانشجویی تاریخ و تمدن اسلامی دانشگاه معارف اسلامی پذیرای نقطه‌نظرات همه صاحب‌نظران و اساتید محترم در این عرصه می‌باشد.

منبع خبر: معاونت پژوهشی