برگزاری نشست هیئت رئیسه با اساتید مشاور و انجمن‌های علمی ـ دانشجویی

برگزاری نشست هیئت رئیسه با اساتید مشاور و انجمن‌های علمی ـ دانشجویی

چهارشنبه, ۳۱ خرداد, ۱۴۰۲

نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه با اساتید مشاور و اعضای انجمن‌های علمی ـ دانشجویی دانشگاه معارف اسلامی، در روز سه‌شنبه مورخ ۳۰ خرداد‌ماه در سالن امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.
در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام دکتر جدیری مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف اسلامی مطالبی را درخصوص کارکردها و برنامه‌های انجمن‌های علمی ـ دانشجویی بیان کردند و به تقدیر از تعامل مثبت اساتید مشاور با انجمن‌ها پرداختند.
در ادامه این نشست، دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی ضمن بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود، دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حیطه کاری خود را برشمرده و ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه، خواستار رفع مشکلات مطروحه در جهت هرچه بهتر شدن فعالیت‌های انجمن‌ها شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شاکری ریاست دانشگاه معارف اسلامی ضمن ابراز خرسندی از دیدار حضوری با انجمن‌ها، به برخی از موضوعات مطرح شده در این نشست پاسخ گفتند.
در پایان این نشست از تمام اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تقدیر به عمل آمد؛ و مدیر امور دانشجویی و فرهنگی ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در انجمن‌های علمی دانشجویی ارتباطات و تبلیغ و تاریخ و تمدن اسلامی، انجمن علمی دانشجویی اخلاق اسلامی را که حائز بیشترین امتیاز بودند، به عنوان انجمن برتر دانشگاه معارف اسلامی معرفی نمودند.

منبع خبر: مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی