محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ توسط جامعه دانشگاه معارف اسلامی

محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ توسط جامعه دانشگاه معارف اسلامی

شنبه, ۷ آبان, ۱۴۰۱

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ولاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

جنایت تروریستی که منجر به شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و مجروح شدن عده‌ای دیگر شد، موجب تأسف و تأثر مجموعه دانشگاه معارف اسلامی گردید.
با نهایت تأسف، بار دیگر فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و اذناب آن در کشور عزیزمان ایران، زمینه قتل عام جنایتکارانه و تروریستی زائرین حرم حضرت شاهچراغ علیه‌السلام در شیراز توسط تروریست‌های تکفیری داعش را فراهم ساخت. دعوت به اغتشاش و آشوب در کشور بوسیله عده‌ای وطن‌فروش توسط آمریکا و کشورهای اروپایی، ضمن مهیا کردن زمینه تروریستی در شیراز و زاهدان، این جرأت را به تروریست‌ها و حامیانشان داد تا آنها مرتکب این جنایت بزرگ و غیرانسانی شوند و ملت ایران را در داغی بزرگ فرو برند. این آشوب‌طلبانِ وطن‌فروش چه بخواهند و چه نخواهند در جنایت و قتل‌عام زائرین حرم شاهچراغ علیه‌السلام شریک‌اند و باید تقاص پس بدهند.
دانشگاه معارف اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترم این عزیزان و مردم شهیدپرور کشورمان، خطاب به معاندان و مخالفان نظام اسلامی اعلام می‌دارد که راهی که در پیش گرفته‌اید، جز ناکامی و انزوای شما، نتیجه دیگری دربر نخواهد داشت.
در پایان انتظار قطعی از تمامی دستگاههای امنیتی و انتظامی و خصوصاً دستگاه قضایی آن است که با قاطعیت نسبت به شناسایی آمران و دست‌های پشت پرده این عمل ددمنشانه، عاملان جنایتکار آن را به سزای اعمالشان برسانند.

منبع خبر: روابط عمومی