اعلام تاریخ و زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه آزمون ورودی دکتری اختصاصی ۱۳۹۷

اعلام تاریخ و زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه آزمون ورودی دکتری اختصاصی ۱۳۹۷

شنبه, ۲۴ آذر, ۱۳۹۷

ضمن عرض سلام و تبریک، به اطلاع می‌رساند مصاحبه علمی کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ورودی دکتری اختصاصی ۱۳۹۷ طبق جداول ذیل در دانشگاه معارف اسلامی برگزار خواهد شد. کلیه داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول باید طبق برنامه زمان‌بندی شده در محل دانشگاه به شرح بند ۷ (بخش تذکرات مهم)، برای انجام مصاحبه حاضر شوند. بدیهی است عدم حضور در زمان اعلام شده به منزله انصراف از آزمون تلقی خواهد شد.همانطور که قبلا به اطلاع رسیده بود، این مصاحبه، تخصصی و علمی بوده و در حیطه رشته و گرایش مربوطه و در حد کلیه کتب مرجع و اصلی می باشد و محدود به منبع خاصی نیست.

  • مصاحبه علمی برای قبول شدگان مرحله اول گرایش مبانی نظری اسلام طبق جدول زمانبندی ذیل، در روز جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ انجام می گیرد.

نکته مهم : لازم به ذکر است کلیه قبول شدگان مرحله اول گرایش مبانی نظری اسلام، می بایست علاوه بر حضور در تاریخ و ساعت تعیین شده در جدول زمانبندی، در روز جمعه ۳۰ آذر ۹۷ از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح نیز جهت مصاحبه مدیر گروه در دانشگاه حاضر باشند. عدم حضور در تاریخ و ساعات ذکر شده، به منزله کسب نمره صفر در این مصاحبه می باشد و هیچ گونه اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.

  • مصاحبه علمی برای قبول شدگان مرحله اول گرایش انقلاب اسلامی طبق جدول زمانبندی ذیل، در روزهای جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ انجام می گیرد.
  • مصاحبه علمی برای قبول شدگان مرحله اول گرایش تاریخ و تمدن اسلامی طبق جدول زمانبندی ذیل، در روز شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ انجام می گیرد.
  • مصاحبه علمی برای قبول شدگان مرحله اول گرایش اخلاق اسلامی طبق جدول زمانبندی ذیل، در روز چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ انجام می گیرد.
  • مصاحبه علمی برای قبول شدگان مرحله اول گرایش قرآن و متون اسلامی طبق جدول زمانبندی ذیل، در روز پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ انجام می گیرد.

 

مدارک لازم در روز مصاحبه :

– داوطلبانی که عکس، اصل فیش واریزی، مدارک مربوط به استفاده از سهمیه و یا فرم تعهد تحویل مدارک ناقص را تحویل نداده اند، ملزم به ارائه آن ها در روز مصاحبه خواهند بود. در غیر اینصورت، حق شرکت در مصاحبه را نداشته و از آزمون حذف خواهند شد و هیچ اعتراضی وارد نخواهد بود.

– تحویل رزومه کامل فعالیت‌های علمی، تحقیقی، پژوهشی، اجرایی، تبلیغی و ارائه مدارک مربوط به آنها در زمان برگزاری مصاحبه (دریافت فرم رزومه).

– کلیه داوطلبان می بایست یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد و یا سطح ۳ را برای روز مصاحبه همراه خود بیاورند.

 

توجه : هر کدام ازفعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی (کتاب، مقاله، تدریس، کنفرانس، مدرک زبان و …)، اجرایی، تبلیغی و فرهنگی داوطلبان و همچنین نمره پایان نامه و معدل دوره کارشناسی و دوره کارشناسی ارشد، دارای امتیاز مربوط به خود در مصاحبه است و تنها در صورتی این امتیازات محاسبه می شود که فرد، در روز مصاحبه، مدارک مورد نظر را به صورت کاملاً مستند ارائه کند؛ صرف نوشتن در فرم سوابق و رزومه و یا اعلام شفاهی و موکول کردن ارائه مدارک به روزهای بعد از مصاحبه، امتیازی را برای داوطلب به همراه نخواهد داشت و هیچ اعتراضی در این موضوع وارد نخواهد بود.

 

تذکرات مهم :

  1. داوطلبانی که مدارک اعلام شده جهت ثبت نام در مصاحبه را در تاریخ مقرر تحویل نداده اند، حق شرکت در مصاحبه را نخواهند داشت. لازم به ذکر است افرادی که مدارک را به طور ناقص ارائه کرده اند، مصاحبه شان منوط به کامل کردن مدارک در روز مصاحبه است.
  2. زمان‌های اعلام شده برای مصاحبه، قطعی بوده و عدم حضور در زمان اعلام شده، به منزله انصراف از آزمون تلقی خواهد شد و هیچ اعتراضی وارد نخواهد بود.
  3. با توجه به اینکه زمانبندی اعلام شده تقریبی است، لطفا یک ساعت قبل و بعد از زمان اعلام شده را جهت مصاحبه خود، برنامه ریزی کنید.
  4. داوطلب می بایست پانزده دقیقه قبل از زمان مصاحبه علمی، برای انجام امور مقدماتی از جمله تحویل دادن فرم رزومه و … در محل مصاحبه حضور داشته باشد.
  5. افرادی که قصد استفاده از سهمیه (رزمندگان و هیات علمی) را دارند، ملزم به ارائه اصل مدارک مربوطه در روز مصاحبه می باشند؛ در صورت عدم ارائه مدرک، سهمیه آنها لحاظ نخواهد شد.
  6. در صورت داشتن هرگونه سؤال درباره نحوه برگزاری مصاحبه و … می توانید با شماره تلفن های ۳۲۱۱۰۲۹۱-۰۲۵ (جناب آقای هاشم زاده برای گرایش های تاریخ و تمدن اسلامی و انقلاب اسلامی)، ۳۲۱۱۰۵۶۲-۰۲۵ (جناب آقای منصفی برای گرایش های اخلاق اسلامی و قرآن و متون اسلامی) و ۳۲۱۱۰۶۱۰-۰۲۵ (جناب آقای عالیشاهی برای گرایش مبانی نظری اسلام) تماس حاصل فرمایید.
  7. محل برگزاری مصاحبه کلیه گرایش ها، در دانشگاه معارف اسلامی به آدرس : قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، بین کوچه ۴ و ۶ ، پلاک ۷۲ می باشد. (تلفن : ۳۲۱۱۰۱-۰۲۵)
  8. در صورت مشاهده زمان و مکان مصاحبه خود، حتماً پیامک با متن ذیل را به شماره ۳۰۰۰۱۰۱۱۶۶ ارسال نمایید.

a  + نام + نام خانوادگی + گرایش

نکته : حرف a در ابتدای متن پیامک آورده شود.

 

جدول زمان بندی مصاحبه علمی آزمون ورودی اختصاصی دکتری ۱۳۹۷ گرایش اخلاق اسلامی

 

جدول زمان بندی مصاحبه علمی آزمون ورودی اختصاصی دکتری ۱۳۹۷ گرایش انقلاب اسلامی

 

جدول زمان بندی مصاحبه علمی آزمون ورودی اختصاصی دکتری ۱۳۹۷ گرایش تاریخ و تمدن اسلامی

 

جدول زمان بندی مصاحبه علمی آزمون ورودی اختصاصی دکتری ۱۳۹۷ گرایش قرآن و متون اسلامی

 

جدول زمان بندی مصاحبه علمی آزمون ورودی اختصاصی دکتری ۱۳۹۷ گرایش مبانی نظری اسلام

منبع خبر: معاونت آموزشی