اعلام تاریخ و زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۳۹۸

اعلام تاریخ و زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۳۹۸

شنبه, ۲۳ آذر, ۱۳۹۸

به اطلاع می رساند مصاحبه علمی کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۳۹۸ (دوره روزانه) دانشگاه معارف اسلامی که مدارک مصاحبه را در وقت مقرر تحویل داده و ثبت نام نموده اند، طبق جداول زمانبندی ذیل برگزار خواهد شد. داوطلبان می بایست طبق برنامه زمانبندی شده در محل دانشگاه به شرح بند ۹ (بخش تذکرات مهم)، برای انجام مصاحبه حاضر شوند. بدیهی است عدم حضور در زمان اعلام شده به منزله انصراف از آزمون تلقی خواهد شد و هیچگونه اعتراضی وارد نخواهد بود.

مصاحبه علمی برای پذیرفته شدگان مرحله اول کلیه گرایش ها طبق جداول زمانبندی ذیل در تاریخ های زیر صورت می گیرد:

  • گرایش “قرآن و متون اسلامی” چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ آذر ۱۳۹۸
  • گرایش “تاریخ و تمدن اسلامی” چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ آذر ۱۳۹۸
  • گرایش “انقلاب اسلامی” پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۳۹۸
  • گرایش “اخلاق اسلامی” شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸
  • گرایش “مبانی نظری اسلام” جمعه و شنبه ۶ و ۷ دی ۱۳۹۸

تذکر مهم : لازم به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول گرایش مبانی نظری اسلام، می بایست علاوه بر حضور در تاریخ و ساعت تعیین شده در جدول زمانبندی، در روز جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر نیز برای مصاحبه مدیر گروه در دانشگاه حاضر باشند (مدت زمان مصاحبه مدیر گروه حدود ۱۰ دقیقه می باشد که داوطلبان در بازه زمانی ذکر شده به اختیار خود می بایست در دانشگاه حاضر باشند)؛ عدم حضور در این تاریخ و ساعات ذکر شده، به منزله کسب نمره صفر در این مصاحبه (مصاحبه مدیر گروه) می باشد و هیچ گونه اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.

تذکرات مهم :

  1. داوطلبانی که مدارک اعلام شده جهت ثبت نام در مصاحبه را در تاریخ مقرر تحویل نداده اند، حق شرکت در مصاحبه را نخواهند داشت. لازم به ذکر است افرادی که مدارک را به طور ناقص ارائه کرده اند، مصاحبه شان منوط به کامل کردن مدارک در روز مصاحبه است.
  2. زمان‌های اعلام شده برای مصاحبه، قطعی بوده و عدم حضور در زمان اعلام شده، به منزله انصراف از آزمون تلقی خواهد شد.
  3. با توجه به اینکه زمانبندی اعلام شده تقریبی است، لطفا یک ساعت قبل و بعد از زمان اعلام شده را برای مصاحبه خود، برنامه ریزی کنید.
  4. داوطلب می بایست پانزده دقیقه قبل از زمان مصاحبه علمی خود، برای انجام امور مقدماتی مصاحبه، در محل مصاحبه حضور داشته باشد.
  5. امتیاز آزمون کتبی ۵۰ درصد، امتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی ۲۰ درصد و امتیاز مصاحبه ۳۰ درصد می باشد؛ لازم به ذکر است مصاحبه تخصصی در حیطه رشته و گرایش مربوطه و در حد کلیه کتب مرجع و اصلی می باشد و محدود به منبع خاصی نیست.
  6. هر کدام از فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی (کتاب، مقاله، تدریس، مدرک زبان، شرکت در کنفرانس های علمی، گواهینامه های علمی و …)، اجرایی، تبلیغی و فرهنگی داوطلبان و همچنین نمره پایان نامه و معدل دوره کارشناسی ارشد، دارای امتیاز مربوط به خود در مصاحبه است و تنها در صورتی این امتیازات محاسبه می شود که فرد، در روز مصاحبه، مدارک مورد نظر را به صورت کاملاً مستند ارائه کند؛ صرف نوشتن در فرم سوابق و رزومه و یا اعلام شفاهی و موکول کردن ارائه مدارک به روزهای بعد از مصاحبه، امتیازی را برای داوطلب به همراه نخواهد داشت و هیچ اعتراضی در این موضوع وارد نخواهد بود.
  7. کلیه داوطلبان می بایست یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد یا سطح ۳ را برای روز مصاحبه همراه خود بیاورند.
  8. افرادی که قصد استفاده از سهمیه (رزمندگان و هیات علمی) را دارند، ملزم به ارائه اصل مدارک مربوطه در روز مصاحبه می باشند؛ در صورت عدم ارائه مدرک، سهمیه آنها لحاظ نخواهد شد.
  9. محل برگزاری مصاحبه کلیه گرایش ها، در دانشگاه معارف اسلامی به آدرس : قم، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، بین کوچه ۴ و ۶ ، پلاک ۷۲ می باشد. (تلفن دانشگاه : ۳۲۱۱۰۱-۰۲۵)
  10. نتایج نهایی آزمون ورودی اختصاصی دکتری ۱۳۹۸، از طریق سایت دانشگاه اعلام و از طریق پیامک به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد؛ لطفا از تماس با دانشگاه برای مطلع شدن از نتایج نهایی خودداری نمایید.
  11. در صورت داشتن هرگونه سؤال درباره مصاحبه، می توانید با شماره تلفن های ۳۲۱۱۰۲۹۱-۰۲۵ (جناب آقای هاشم زاده برای گرایش های تاریخ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی و مبانی نظری اسلام) و ۳۲۱۱۰۵۶۲-۰۲۵ (جناب آقای منصفی برای گرایش های اخلاق اسلامی و قرآن و متون اسلامی) تماس حاصل فرمایید.

 

جداول زمانبندی مصاحبه علمی آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۳۹۸ :

 

گرایش قرآن و متون اسلامی

 

گرایش تاریخ و تمدن اسلامی

 

گرایش انقلاب اسلامی

 

گرایش اخلاق اسلامی

 

گرایش مبانی نظری اسلام

منبع خبر: معاونت آموزشی