انتصابات جدید در دانشگاه معارف اسلامی

انتصابات جدید در دانشگاه معارف اسلامی

چهارشنبه, ۳ مهر, ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی، ریاست محترم دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شاکری، طی حکمی، جناب آقای مهندس صفایی را به سمت سرپرستی معاونت اداری و مالی، و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابروش را به سمت سرپرست مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی منصوب نمودند.

در جلسه‌‎ای که در تاریخ ۱ مهرماه در سالن امام رضا(ع) دانشگاه، به همین منظور برگزار گردید، ریاست محترم دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال عظمت و اقتدار ایران در جنگ نابرابر در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب، از مقام شامخ شهدا و ایثارگران این عرصه تقدیر نمودند.

دکتر شاکری در ادامه با استناد به روایات «قال رسول‌الله(ص): کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.»؛ (هر کدام از شما مسئول هستید و درباره افرادی که به سخن شما گوش می‌دهند بازخواست خواهید شد) بحارالانوار، ج۷۲، ص۳۸)) ‘و «قال امیرالمؤمنین(ع): اِتَّقُوا اللّه َ فی عِبادِهِ و بِلادِهِ فإنّکُم مَسؤولُونَ حتّى عنِ البِقاعِ و البَهائمِ، أطِیعُوا اللّه َ و لا تَعصُوهُ .»؛ )از خدا بترسید درباره بندگان او و سرزمینهایش ؛ زیرا شما حتى نسبت به قطعه هاى زمین ها و چارپایان نیز باید پاسخگو باشید . از خدا اطاعت کنید و نافرمانى او نکنید. (نهج البلاغه : الخطبه ۱۶۷((. گفت: ما به عنوان مسئول در دانشگاه، مورد سوال قرار می‌گیریم و نسبت به کارهایی که انجام می‌دهیم بازخواست خواهیم شد.

ریاست محترم دانشگاه، مسئولیت را بار سنگینی بر دوش مسئولین دانستند و ثمرات دنیایی این مسئولیتها را بسیار خطرناک و پرالتهاب ارزیابی کردند.

ایشان ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای مهندس عاشوری ( سرپرست سابق معاونت اداری و مالی) و جناب آقای دکتر کمالی ( مدیریت سابق امور دانشجویی و فرهنگی )، و ابراز رضایت کامل خود از هردو مجموعه یاد شده، بیان داشتند که تغییر، لازمه پیشرفت در هر مجموعه‌ کامل می‌باشد و این تغییرات نشان‌دهنده ضعف در نیروها نخواهد بود.

دکتر شاکری نگاه مجموعه در این انتصابات را نگاه به توانمندی‌های داخلی مجموعه و استفاده از این استعدادها عنوان کردند و جناب آقای مهندس صفایی را فردی پرتلاش، پرکار، با قابلیت‌های بروز داده شده و بدون در نظر گرفتن زمان در انجام کار دانستند و در خصوص جناب آقای دکتر ابروش نیز ایشان را فردی با روحبه باز، دارای ارتباطات خوب با دانشجویان و مجهز به مدارج علمی مرتبط معرفی نمودند.

در ادامه این جلسه، جناب آقای مهندس عاشوری و جناب آقای دکتر کمالی به ارائه گزارش از دست‌آوردها و عملکرد چندساله مجموعه خود در این سمت‌ها پرداختند و جناب آقای مهندس صفایی و جناب آقای دکتر ابروش نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مجموعه، از ریاست، معاونین و مدیریت‌های مجموعه برای تصدی و اداره این مجموعه‌ها، استمداد یاری نمودند.

در پایان این جلسه، معاونین و مدیران دانشگاه به تشکر و قدردانی از جناب آقای مهندس عاشوری و جناب آقای دکتر کمالی و بیان نقاط قوت این عزیزان و آرزوی موفقیت و توفیقات روزافزون برای جناب آقای مهندس صفایی و جناب آقای دکتر ابروش پرداختند.

جناب آقای مهندس عاشوری از تاریخ ۸/۷/۱۳۸۹ و جناب آقای دکتر کمالی از تاریخ ۱۹/۱۰/۱۳۸۹ مشغول به خدمت در پست‌های فوق‌الذکر بوده‌اند.

روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی، از طرف کلیه پرسنل این دانشگاه، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی این عزیزان، از خداوند منان، برای ایشان دوام توفیقات و سربلندی در مراحل بعدی زندگی را خواستار است.

منبع خبر: روابط عمومی