دیدار صمیمانه ریاست محترم دانشگاه با اساتید و کارکنان، به‌مناسبت آغاز سال جدید

دیدار صمیمانه ریاست محترم دانشگاه با اساتید و کارکنان، به‌مناسبت آغاز سال جدید

سه شنبه, ۲۳ فروردین, ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی، به مناسبت فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت و همزمان با آغاز به کار دانشگاه در سال جدید، ریاست دانشگاه معارف اسلامی، نشستی صمیمی با اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار نمودند.
در این آیین که در سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی برگزار گردید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شاکری در ابتدای سخنان خود با تبریک ماه پرخیر و برکت رمضان و آغاز سال جدید، گفتند: قرن گذشته با انحطاط حکومت قاجاری آغاز و در پایان به تشکیل نظام مقتدر جمهوری اسلامی منجر شد.
ریاست دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به رویش‌های نظام اسلامی در ۴ دهه اخیر همچون سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با تمام وجود در راستای تعالی انقلاب اسلامی گام برداشتند، مجموعه دانشگاه را به الگوگیری از شخصیت‌های ارزشی نظام دعوت کردند و نقش بخش‌های مختلف دانشگاه را در پیش‌برد اهداف دانشگاه مؤثر دانسته و از ایشان خواستار تلاش بیش از پیش در جهت کمک به حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز دانشگاه شدند.
ایشان با توجه به نامگذاری سال جدید (تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) اساتید و کارکنان دانشگاه در بخش‌های مختلف را به همت مضاعف برای تبلور این شعار در انجام وظایف و سرلوحه قرار دادن شعار سال، دعوت نمودند.
دکتر شاکری در ادامه بیان داشت: تمامی لحظات ماه مبارک رمضان، از زیباترین لحظات سال محسوب می‌شود و راه حل عبور از همه مشکلات، توکل و توسل به خدا است.
ایشان در پایان صحبت‌های خود، برای همکاران دانشگاه و خانواده‌های ایشان، آرزوی موفقیت و سلامتی در سال جدید نمودند.

منبع خبر: روابط عمومی