پیام تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید والامقام «محسن فخری‌زاده»

پیام تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید والامقام «محسن فخری‌زاده»

شنبه, ۸ آذر, ۱۳۹۹

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)
برگ زرین دیگری از دفتر ملکوتی شهادت رقم خورد و جوانمردی دیگر از مجاهدان جبهه علم و عمل آسمانی شد. شهادت دانشمند هسته‌ای ایران زمین، شهید والامقام «محسن فخری‌زاده» سندی دیگر از زبونی، کوردلی و خباثت دشمنان قسم خورده انقلاب و ایران است. این شهادت بزرگ، دل‌های علاقه‌مندان اسلام و انقلاب را محزون کرد؛ اما شهادت مردان علم و تحقیق، این سخن تاریخی امام راحل را تداعی می‌کند که: «بکشید ما را ملت ما بیدارتر خواهد شد». درخت تناور انقلاب اسلامی که ریشه در معارف وحیانی قرآن و نهج‌البلاغه دارد، با خون صدها هزار شهید آبیاری و با همت و حضور مردم رشید ایران پاسبانی می‌گردد. بی‌گمان خط سرخ شهادت تا ابد فراراه حقیقت‌جویان و مجاهدان راه حق و فضیلت می‌درخشد.
دانشگاه معارف اسلامی، ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای و امت بزرگِ انقلابی ایران اسلامی، برای روح متعالی این شهید گرانقدر رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان آن عزیز، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کند.
والسلام علی عبادالله الصالحین
منبع خبر: روابط عمومی